Om u beter van dienst te zijn maken wij gebruik van cookies. Wit u meer weten over het gebruik van cookies? Bekijk dan onze cookie pagina.
Garantie en retourneren
Wanneer uw product defect is of beschadigd bij levering, meldt dit dan direct bij onze klantenservice per e-mail dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Dit geldt ook wanneer een door ons geleverd product kapot gaat binnen de garantie termijn van minimaal 1 jaar. Mocht u een probleem met een product hebben buiten de garantie termijn dan helpen wij u ook graag verder.
Wij geven tenminste 1 jaar garantie op onze producten, sommige producten hebben een langere periode fabrieksgarantie. Deze informatie kunt u vinden bij de productbeschrijving of kunt u opvragen bij onze klantenservice.
Een Gegronde klacht
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- Wanneer er sprake is beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
- Wanneer er sprake is van onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- Wanneer er sprake is van normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Zorgt u dat u wanneer u contact zoekt met onze klantenservice uw order en bestelgegevens bij de hand heeft.